Warsztaty - tworzenie sieciowego produktu marki lokalnej

Warsztaty - tworzenie sieciowego produktu marki lokalnej

  • 2019-11-27

Dziś odbyły się warsztaty na temat tworzenia sieciowego produktu marki lokalnej, w których uczestniczyło 20 osób z obszaru Stowarzyszenia LGD Krajna Złotowska. Warsztaty te realizowane są w ramach projektu współpracy pn. "Marka Lokalna Szansą Rozwoju Obszarów LGD" i stanowiły podsumowanie cyklu czterech spotkań.

Spotkanie prowadził dr Artur Gnat, założyciel i prezes firmy DOM MARKI Max von Jastrov, współautor wielu strategii marek komercyjnych i regionalnych.
Wprowadzeniem była prezentacja na temat "Marki miejsca".  Po niej uczestnicy przystąpili do części warsztatowej, dyskusji oraz wyboru logotypu promującego Krajnę Złotowską. Wybrany projekt będzie nawiązywał do walorów naszego regionu i wyróżniał go na tle pozostałych.
Jak zaznaczył prowadzący, marka lokalna jest obietnicą i ogromnym wyzwaniem. Dziś podjęliśmy to wyzwanie i liczymy na to, że będzie ono owocowało w przyszłości.